Новий Fiat Linea - авто, паливо - цікаве - Каталог статей - ПТ МИР
ГоловнаРеєстраціяВхід ПТ "МИР"
Вт, 06.12.2016, 23:54
Форма входу
Меню сайту

Категорії розділу
авто, паливо [9]

Погода

Радио
Слушать радио Український Рок онлайн

Головна » Статті » цікаве » авто, паливо

Новий Fiat Linea
Секрет вдалого автомобіля, на перший погляд, дуже простий: адекватна ціна і наявність одного-двох «родзинок». У Fiat Linea такі передумови є. Хороша ціна, участь у програмі з утилізації, шикарний двигун 1.4 турбо і відмінна керованість. Не знаю, чи можна цей автомобіль віднести до класу С, візуально він здається менше, ніж Фіат Браво. Проте в класі В найпоширеніші двигуни зазвичай бувають менш потужними, ніж у Лінеа. 
Двигун 120 к.с. 1.4 турбо. Про нього обов'язково треба розповісти окремо. І щоб краще уявити його сильні і слабкі сторони, порівняємо його з двигуном Фіат Браво 150 к.с. 1.4 турбо. До речі, у виробників нині модно ставити на машини саме малооб'ємні турбо двигуни. Пов'язано це в першу чергу з екологією. Чому? Вимоги по чистоті вихлопу дедалі жорсткішими, тому на атмосферних двигунах все помітніше погана тяга на малих обертах (у просторіччі - «скутість Євро»), коли обмежується приплив палива для його більш повного згоряння. У турбо таких проблем немає: збільшуємо подачу повітря, от і всіх ділов. Але повернемося до наших фіатовскім турбо. Максимальна потужність у Лінеа при 5000 об, у Браво - при 6000. Вже ця інформація дозволяє зробити нам перше припущення: Лінеа гарний на низах, а Браво «живчик» на верхах. А що показує реальний тест-драйв? Браво до 3000 об їде повільно, зате потім розганяється дуже весело. Так і хочеться постійно «піддавати газку». Хороша настройка для молодого або агресивного водія. А ось у Лінеа хороша тяга з самих низів. На зимовій дорозі при старті з місця важко обійтися без пробуксовки коліс. Так, тяга хороша скрізь, але немає вибухового характеру. Ми з Альфредом жодного разу не довели обороти навіть до 3500. Нема чого! І так їде добре. Правда, на трасі я спеціально переключився на 4-у передачу, довівши обороти до 4000. Так, їде добре. Але обгони на трасі цілком хороші і на 5-ій передачі при швидкості 80. Відповідно, цей двигун у Лінеа гарний і для «молодого-швидкого», і для тих, хто нікуди не поспішає. При неквапливій їзді на малих обертах буде хороша економія палива, і в той же час є можливість різко «рвонути» в будь-який момент. Начебто двигуни однакові - 1.4 турбо - але які різні у них характери! А технічне пояснення цього факту досить просто. У Браво коштує відносно велика турбіна. При малих обертах вихлопних газів важко розкрутити лопатки, зате на високих оборотах у турбіни велика продуктивність. А ось у Лінеа турбіна відносно мала. Вона швидко розкручується, але її продуктивність невелика. Є дуже просте і наочне визначення: «Чим раніше турбіна надувається, тим раніше здувається». Просто і інформативно. 
Недоліки Лінеа, залежно від її ціни, легко прогнозовані. Раніше я неодноразово відзначав, що в машинах класу С вартістю від 700 т.р і вище виробники економлять або на шумоізоляції, або на якості обробки салону. Вартість тестового Лінеа 623 т.р., тому вельми очікувано, що і пластик буде жорстким, і шумоізоляція поганий. Втім, останній пункт легко виправимо буквально в будь-якому спеціалізованому сервісі, а вартість робіт складе 20 або 25 т.р., не більше. Позбутися від жорсткого пластика не представляється можливим. Однак ніяких сторонніх скрипів в салоні ми не виявили. Був тільки один незрозумілий звук в районі багажника, може - запаска або інший погано закріплений предмет? До речі, найчастіше боротьба зі скрипом обходиться автовласникові набагато дешевше, ніж доопрацювання шумоізоляції. Досить знайти місце скрипу і змастити його малою кількістю силіконового мастила. Хтось скаже - «колгосп»! (В сисле - колгоспна саморобка). Але ж власнику недорогого авто не понти потрібні, а реальне вирішення проблеми. У іншому салон залишив сприятливе враження: сидіти зручно, всі кнопки під рукою. Я би зробив велику оцифровку на спідометрі, але це справа звички. 
На ходу машина радує гарною збалансованістю між комфортом і жорсткістю підвіски. А керованість дуже хороша. На льодовому майданчику швидко звикаєш до машини: зрозуміло дозується газ і поворот керма. Для їзди по звичайних дорогах не вистачає тільки ESP, правда, воно є в максимальній комплектації. А так машина дружелюбна до водія, прощає дрібні огріхи і забезпечує безпечну їзду.


Джерело: http://auto-obzor.in/
Категорія: авто, паливо | Додав: Vetal12v (24.08.2011) | Автор: Vetal E W
Переглядів: 2625 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Участник каталога

  Copyright MyCorp © 2016